dostawa & metody płatności
METODY PŁATNOŚCI
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność kartą płatniczą przy wyborze opcji "Odbiór osobisty".
- Płatność gotówką przy wyborze opcji "Odbiór osobisty".
- Płatności elektroniczne
Następujące płatności:
Płatności online. Płatności na stronie internetowej świadczone są poprzez operatora BlueMedia S.A. przy wyborze dostawy do paczkomatu lub przesyłki kurierskiej firmą InPost. Przy wyborze opcji odebrania paczki w sklepie stacjonarnym lub "Dostawa na terenie Wrocławia" można zapłacić kartą lub gotówką na miejscu lub poprzez naszą stronę i usługę Płatności Shoper.
Dostępne formy płatności kartą płatniczą:
- Visa,
- Visa Electron
- Maestro
- MasterCard
- MasterCard Electronic
Płatność przy odbiorze. Przy wyborze opcji odebrania paczki w sklepie stacjonarnym lub "Dostawa na terenie Wrocławia" można zapłacić kartą lub gotówką na miejscu.
ZWROT ŚRODKÓW
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
DOSTAWA
Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, poprzez przesyłki paczkomatowe InPost 24/7.
Paczki są ubezpieczone.
Koszt dostawy:
- kurier InPost – 15,99 zł brutto
- InPost paczkomaty 24/7 (dostawa do paczkomatu) – 13,99 zł brutto,
- Orlen Paczka - 12,99 zł brutto,
- za zamówienia powyżej 199,99 zł brutto nie są naliczane opłaty za przesyłkę.
Koszty dostaw dotyczą przesyłek realizowanych na terenie Polski.
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym
Mają Państwo również możliwość osobiście odebrać zamówienie w naszym sklepie stacjonarnym przy ul. Warmińska 20 we Wrocławiu (Pasaż Królewiecki), pon - pt 10:00-18:00; sob 10:00-14:00.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA PRZY WYBORZE PACZKOMATU LUB DOSTAWY KURIERSKIEJ.
- Zamówienia przyjęte do realizacji w dni robocze do godz. 11-tej realizowane będą w ciągu 24 godzin. Przez realizację rozumienie się zapakowanie towaru i przekazanie go firmie kurierskiej. W przypadku bardzo dużej ilości zamówień, zamówienia będę realizowane maksymalnie do 7 dni roboczych.
- Zamówienia przyjęte do realizacji w dni robocze po godz. 13-tej; w sobotę, niedzielę oraz w święta rozpatrywane będą w najbliższym dniu roboczym (z zastrzeżeniem pkt. 20 w regulaminie sklepu).
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowitą lub częściową realizację złożonego zamówienia Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym e-mailem w celu ewentualnej zmiany zamówionego towaru lub anulowania zamówienia. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 7 dni ze strony Kupującego sklep zastrzega sobie możliwość wysłania dostępnych pozycji w zamówieniu bądź anulowania zamówienia. Jest to równoznaczne z upoważnieniem Sklepu Internetowego do wystawienia paragonu fiskalnego bez konieczności uzyskania podpisu Kupującego.