regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.PORANNAPANNA.PL
§1 Informacje ogólne
- Sklep internetowy działający pod adresem www.porannapana.pl jest prowadzony przez firmę “Iwa” Iwona Łukasik- Słowińska z siedzibą we Wrocławiu ul. Warmińska 20 kod pocztowy 54-110 Wrocław której nadano NIP; 6931074653 oraz REGON : 390426700 zwanego dalej „Sprzedawcą”.
- Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania przez osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej (dalej: „Kupujący”) ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem internetowym: www.porannapanna.pl (dalej: „Sklep”) oraz rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
- Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
- za pośrednictwem poczty e- mail: pkslowinski@gmail.com
- telefonicznie/ za pomocą faksu: 696 006 279 lub 880 919 931
5.Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu Zakupów, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Kupującego do celów związanych z realizacją zamówienia.
6.Kupujący powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. W trakcie rejestracji na stronie www.porannapanna.pl lub podczas składania zamówienia Kupujący zostanie poproszony o zaakceptowanie niniejszego Regulaminu za pośrednictwem udostępnionej funkcjonalności, tzw. check- box.
7.Z chwilą potwierdzenia przez Sklep przyjęcia do realizacji zamówienia złożonego zgodnie z poniższymi zasadami zostaje zawarta umowa sprzedaży.
8. ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ POSTANOWIEŃ NINIEJSZEGO REGULAMINU JEST USŁUGODAWCA. DANE OSOBOWE PRZETWARZANE SĄ W CELACH, W ZAKRESIE I W OPARCIU O ZASADY WSKAZANE W POLITYCE PRYWATNOŚCI OPUBLIKOWANEJ NA STRONACH SKLEPU INTERNETOWEGO. PODANIE DANYCH OSOBOWYCH JEST DOBROWOLNE. KAŻDA OSOBA, KTÓREJ DANE OSOBOWE PRZETWARZA USŁUGODAWCA MA PRAWO DO WGLĄDU W ICH TREŚĆ ORAZ PRAWO DO ICH AKTUALIZACJI I POPRAWIANIA.
§2 Oferta sklepu
- Przedmiotami transakcji prowadzonych w sklepie internetowym są produkty wymienione w ofercie, zamieszczane na stronie internetowej sklepu www.porannapanna.pl, w chwili składania zamówienia..
- Wszystkie ceny towarów znajdujących się w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT), podane są w polskich złotych i nie obejmują kosztów dostawy, które pokrywa Kupujący, z zastrzeżeniem §8 Regulaminu. Aktualne ceny dostawy prezentowane są w sposób wyraźny i jednoznaczny w zakładce: Sposób dostawy, po dodaniu produktu do koszyka i wybraniu przez Kupującego formy dostawy i płatności. Przed zatwierdzeniem zamówienia Kupujący może samodzielnie sprawdzić koszt dostawy.
- Sprzedawca nie stosuje domyślnych opcji z ukrytymi płatnościami.
- Informacje zawarte na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Warunkiem realizacji zamówienia w Sklepie Internetowym jest podanie przez Kupującego poprawnych i kompletnych danych w formularzu danych osobowych.
§3 Zamówienie
- Zamówienia na towary przyjmowane są za pomocą formularza na stronie internetowej sklepu www.porannapanna.pl Zamówienia przyjmowane są po zalogowaniu do Konta lub, w przypadku osób nieposiadających konta, korzystając z opcji Zamówienia Jednorazowego.
- Celem złożenia zamówienia nowy użytkownik nieposiadający konta na stronie www.porannapanna.pl
- wchodzi na stronę internetową Sklepu www.porannapanna.pl
- wybiera produkt stanowiący przedmiot zamówienia, a następnie klika „Do koszyka”, umieszczając produkt w tzw. „koszyku”;
- wybiera sposób dostawy oraz zapłaty za Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie klika: „PRZEJDŹ DO KASY”
- wybiera opcję: Nowy Klient- chcę podać swoje dane;
- wpisuje dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa produktu;
- akceptuje zamówienie oraz Regulamin sklepu internetowego;
- Zatwierdza zakupy klikając KUPUJĘ I PŁACĘ
- otrzymuje od Sprzedawcy na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia wiadomość elektroniczną stanowiącą potwierdzenie złożenia Zamówienia wraz z numerem zamówienia;
3.Celem złożenia zamówienia po zalogowaniu użytkownik:
- wchodzi na stronę www.porannapanna.pl
- w zakładce: Konto: wpisuje login i hasło;
- wybiera produkt stanowiący przedmiot zamówienia, a następnie klika „Do koszyka”, umieszczając produkt w tzw. „koszyku”;
- wybiera sposób dostawy oraz zapłaty za Produkt będący przedmiotem Zamówienia, akceptuje swoje dane lub nanosi ewentualne korekty, a następnie klika: „KUPUJĘ I PŁACĘ”
- akceptuje zamówienie oraz Regulamin sklepu internetowego;
- otrzymuje od Sprzedawcy wiadomość elektroniczną potwierdzającą złożenie Zamówienia wraz z numerem zamówienia.
- Po podaniu przez Kupującego danych, o których mowa w p.2. lit.e ) i p.3. lit. d), w serwisie wyświetla się „Podsumowanie Zamówienia”, które obejmuje informacje dotyczące:
- danych identyfikujących Sklep, w tym adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu lub faksu, pod którym konsument może szybko i efektywnie kontaktować się z przedsiębiorcą: Sklep www.porannapanna.pl prowadzony przez Iwonę Łukasik Słowińska w ul. Warmińska 20 54-110 Wrocław: e-mail pkslowinski@gmail.com
- przedmiotu Zamówienia i jego głównych cech,
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów, jeżeli takie występują,
- wybranej metody płatności i terminie płatności,
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, w razie odstąpienia przez Konsumenta od umowy Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy z tytułu odstąpienia, tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.
Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między Sprzedającym a Kupującymi będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny.
- Zamówienie można składać przez 7 (słownie: siedem) dni w tygodniu 24 (słownie: dwadzieścia cztery) godziny na dobę.
- Zamówienie zostaje złożone przez Kupującego w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży produktu umieszczonego na witrynie Sklepu za określoną tam cenę.
- Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sklep:
- W przypadku zamówienia opłacanego poprzez System Płatności Shoper zamówienie uznaje się za potwierdzone w momencie opłacenia i zaksięgowania pieniędzy na koncie Płatności Shoper. Kupujący otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia w e-mailu potwierdzającym.
- Przycisk używany do złożenia przez Kupującego Zamówienia jest opatrzony informacją „KUPUJĘ I PŁACĘ” Naciśnięcie tego przycisku równoznaczne jest z potwierdzeniem przez Kupującego, że wie on, iż złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
- W przypadku, gdy zamówiony towar nie będzie dostępny na rynku Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym e-mailem w celu anulowania zamówienia lub jego częściowej realizacji. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 7 dni ze strony Kupującego sklep zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację zasad niniejszego regulaminu.
- Zamówienie może zostać usunięte przez obsługę sklepu internetowego w następujących przypadkach:
- w przypadku wybrania opcji przedpłaty – brak wpłaty należności za towar w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia,
- w przypadku wybrania opcji odbioru osobistego – nieodebranie towaru w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia,
- brak danych adresowych i/lub kontaktowych w formularzu zamówienia,
- w przypadku zamówień jeszcze nie wysłanych – wyraźna pisemna (mailowa) prośba Klienta.
§4 Realizacja zamówienia
Realizacja zamówienia
przy wyborze paczkomatu lub dostawy kurierskiej
- Zamówienia przyjęte do realizacji w dni robocze do godz. 11-tej realizowane będą w ciągu 24 godzin. Przez realizację rozumienie się zapakowanie towaru i przekazanie go firmie kurierskiej. W przypadku bardzo dużej ilości zamówień, zamówienia będę realizowane maksymalnie do 7 dni roboczych.
- Zamówienia przyjęte do realizacji w dni robocze po godz. 13-tej; w sobotę, niedzielę oraz w święta rozpatrywane będą w najbliższym dniu roboczym (z zastrzeżeniem pkt. 20).
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowitą lub częściową realizację złożonego zamówienia Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym e-mailem w celu ewentualnej zmiany zamówionego towaru lub anulowania zamówienia. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 7 dni ze strony Kupującego sklep zastrzega sobie możliwość wysłania dostępnych pozycji w zamówieniu bądź anulowania zamówienia.2jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu Internetowego do wystawienia paragonu fiskalnego bez konieczności uzyskania podpisu Kupującego.
§5 Dostawa
- Zamówione towary wysyłane są ubezpieczoną paczką za pośrednictwem firmy kurierskiej zawodowo trudniącej się doręczaniem przesyłek na adres wskazany w formularzu zamówienia lub przez pracownika firmy “Iwa” Iwona Łukasik- Słowińska przy wyborze “Dostawa na terenie Wrocławia”.
- Wybierając odpowiednią formę przesyłki nabywca akceptuje regulamin firm kurierskich , który znajduje się na stronie internetowej wybranej firmy przewozowej, https://inpost.pl/regulaminy oraz https://gls-group.eu/PL/pl/regulamin
- Wysyłki według regulaminu realizowane są tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zamówienie zawierające adres odbioru znajdujący się poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej nie będzie realizowane.
- Towar jest wysyłany wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku. Do okresu realizacji zamówienia nie wlicza się dni wolnych od pracy u Sprzedawcy (soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy).
- Koszt dostawy ponosi Kupujący, z zastrzeżeniem §8 poniżej.
§6 Formy płatności
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność kartą płatniczą przy wyborze opcji "Odbiór osobisty".
- Płatność gotówką przy wyborze opcji "Odbiór osobisty".
- Płatności elektroniczne
- Operatorem świadczącym obsługę płatności online jest BlueMedia S.A.
Dostępne formy płatności kartą płatniczą:
- Visa,
- Visa Electron
- Maestro
- MasterCard
- MasterCard Electronic
§7 Opłata za przesyłkę
Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej zawodowo trudniącej się doręczaniem przesyłek, koszty dostaw dotyczą przesyłek realizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Koszty transportu wynoszą:
- przesyłka firmą kurierską InPost – 15,99,zł brutto
- przesyłka firmą kurierską InPost (paczkomaty) – 14,99 zł brutto,
- za zamówienia powyżej 150,00 zł brutto nie są naliczane opłaty za przesyłkę.
§8 Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827) Kupujący będący konsumentem (dalej: „Konsument”) który zawarł umowę na odległość ma prawo w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podania przyczyny odstąpienia oraz bez ponoszenia kosztów, z wyłączeniem kosztów wprost wskazanych w niniejszym regulaminie. Jeżeli jednak Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. O zamiarze odstąpienia od umowy i zwrotu towaru należy poinformować Sklep poprzez wypełnienie jednoznacznego Oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, którego formularz dostępny jest na stronie www.porannapanna.pl
- Bieg 14-dniowego terminu odstąpienia, o którym mowa w p. 1 powyżej, liczony jest od momentu:
- Dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności- od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
- obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach- od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części;
- polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony- od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
- Dla zachowania terminu, o którym mowa w p. 8 2, wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Przekroczenie terminu będzie podstawą do nieuwzględnienia odstąpienia od umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu uznaje się za złożone w momencie wypełnienia i przesłania przez Konsumenta formularza, o którym mowa w p. 1 powyżej. Sprzedawca zapewnia Konsumentowi możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną wysyłając skan oświadczenia na adres e-mail: pkslowinski@gmail.com Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: Poranna Panna …Warmińska 20/lok.9…54-110 Wrocław, z sugerowanym dopiskiem: „Odstąpienie od umowy”. Sprzedawca za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie prześle Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W razie złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił on od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz.
- Konsument zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni zwrócić pełnowartościowy towar na adres sklepu. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci faktury/rachunku otrzymanej wraz z dostarczonym zamówieniem. Zwrot towaru powinien nastąpić na adres: Warmińska 20/lok.9 54-110 Wrocław
- Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący.
- W przypadku zwrotu towaru, Konsumentowi jest zwracana wartość pieniężna odesłanego towaru wynikającego z zamówienia przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami.Po przyjęciu zwrotu towaru (informacja o przyjęciu zwrotu zostanie wysłana e-mailem) zwrot pieniędzy zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych.
- Pieniądze zostaną przekazane, chyba że strony uzgodnią inaczej:
- w przypadku płatności za zamówienie za pomocą Systemu Płatności Shoper – na kartę płatniczą lub konto bankowe wykorzystane w systemie podczas płatności
- w przypadku płatności przy odbiorze – na konto bankowe podane przez Konsumenta w formularzu odstąpienia.
8. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
9.Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
§9 Reklamacje wad produktów
- Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres sprzedawcy.
- Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
- Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres mailowy www.porannapanna.pl W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie , lecz nie później niż w terminie 14 udziela rozpatruje reklamację i udziela odpowiedzi.
§10 Ochrona prywatności
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami) informujemy, że podane przez Panią/Pana dane osobowe będą objęte ochroną przed dostępem osób nieuprawnionych. Dane osobowe zbierane są tylko na potrzeby Sprzedawcy do celów realizacji zamówienia, celów marketingowych i ewidencyjnych.
- Wszelkie prawa do zdjęć są przedmiotem własności własnością firmy www.porannapanna.pl Kopiowanie, linkowanie, czy w jakikolwiek inny sposób używanie całości lub części zdjęć i opisów bez pisemnej zgody firmy “Iwa” Iwona Łukasik Słowińska oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego regulaminu jest sprzedający “Iwa” Iwona Łukasik Słowińska . Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
§11 Warunki świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem www.porannapanna.pl
- Strona internetowa www.porannapanna.pl. Służy nabywaniu przez Kupujących towarów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy.
- Kupujący zobowiązany jest do poszanowania praw autorskich do materiałów znajdujących się na stronie zgodnie z postanowieniami przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Korzystanie z funkcjonalności strony www.porannapanna.pl jest dobrowolne.
- Rejestracja na stronie www.porannapanna.pl jest bezpłatna.
- Niedopuszczalne jest umieszczenia przez Kupującego na stronie www.porannapanna.pl treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy propagujących przemoc, uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe.
- Składanie zamówień przez stronę www.porannapanna.pl jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Kupujący następujących wymagań technicznych:
§12 Postanowienia końcowe
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany te będą publikowane na bieżąco na łamach serwisu i będą obowiązywać po upływie 14 dni od daty opublikowania ich na stronie www.porannapanna.pl Zamówienia złożone przed wejściem w życie nowego Regulaminu realizowane będą na podstawie regulaminu dotychczasowego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
- Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między firmą “Iwa” Iwona Łukasik- Słowińska a Kupującymi będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – wzór formularza odstąpienia od Umowy
Załącznik nr 1 do Regulaminu korzystania ze Sklepu internetowego ………………………
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: ……………………………… z siedzibą w ……………….. (….-……), ul. …………………………. ……….., adres e-mail:…………………………, numer tel/fax:………………………….
Ja/ My*, niżej podpisany/i* ………………. niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym* odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących Produktów: ………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..zawartej w dniu ………………………………..….
Produkty objęte umową sprzedaży zostały odebrane w dniu ……………….
Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Posiadacz rachunku bankowego:……………………………………………………………
Imię i nazwisko Konsumenta(ów*): ……………….
Adres Konsumenta(ów*): ……………….
Data: ……………….
Podpis Konsumenta(ów*) (jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
………………………….……………….